Obsługa posprzedażowa AGD i RTV Samsung Electronics Polska ponownie doceniona za jakość obsługi

150x110

Samsung Electronics Polska otrzymał, przyznawany przez konsumentów, tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2016, w IX edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Decyzją Klientów, Autoryzowana sieć serwisowa oraz wsparcie infolinii zostały wyróżnione w kategorii „Obsługa posprzedażowa AGD i RTV” przez co firma znalazła się w grupie przedsiębiorstw cieszących się najlepszą opinią wśród zadowolonych konsumentów.


Samsung znalazł się w elitarnym gronie najprzyjaźniejszych firm, które nie tylko są liderami w swojej branży, ale przede wszystkim odpowiadają na potrzeby rynku i klientów oraz cieszą się ich rekomendacją. Firma stale dba o podnoszenie jakości obsługi, wzrost zadowolenia nabywców i budowanie ich lojalności poprzez optymalizację działań w obszarze obsługi klienta oraz zarządzania doświadczeniami klientów.


Opinie klientów, nie tylko te dotyczące oferowanych przez nas produktów, ale przede wszystkim jakości obsługi, są dla nas niezwykle istotne. Jest nam bardzo miło, że konsumenci w Polsce po raz trzeci z rzędu docenili jakości oferowanego przez nas wsparcia. Dokładamy wszelkich starań, aby wszystkie nasze działania, zarówno w przypadku sprzedaży, jak również obsługi posprzedażowej, zawsze odpowiadały najwyższym standardom i wpływały na satysfakcję klientów – powiedział Jarosław Orski, Dyrektor Serwisu w Samsung Electronics Polska.


To co wyróżnia obsługę serwisową w Samsung, to przede wszystkim:


• 20 lat doświadczeń – z wieloma serwisami współpracujemy od początku obecności firmy na polskim rynku;
• dedykowani technicy dla sprzętu RTV i AGD;
• zdalna pomoc dla urządzeń mobilnych (dzięki aplikacji Smart Tutor) i Telewizorów przez konsultantów infolinii;
• naprawy błyskawiczne (do 1h) urządzeń mobilnych w wybranych punktach – sieć ciągle rozszerzana;
• produkty zastępcze na czas naprawy – sprzęt RTV i urządzenia mobilne;
• naprawy domowe telewizorów i sprzętu AGD następnego dnia roboczego po zgłoszeniu lub w terminie wybranym przez klienta w Warszawie, a wkrótce także w Krakowie i Katowicach;
• wsparcie dla niesłyszących przez MIGAM;
• stałe doskonalenie jakości obsługi infolinii poprzez systemy certyfikujące takie jak CCC EN-15838.


Gwiazda Jakości Obsługi to wyjątkowa nagroda przyznawana wybranym firmom na podstawie ocen konsumentów i ich pozytywnych rekomendacji. Konsumenci oddają swoje głosy na poszczególne organizacje poprzez ogólnodostępny portal oraz aplikację mobilną. Następnie prowadzone jest badanie ankietowe, w którym oprócz oceny jakości obsługi, weryfikowana jest również skłonność do rekomendacji. Wyróżnienie jest rozpoznawalne i cenione na rynku, a firmy które go otrzymują, są postrzegane jako organizacje o najwyższym poziomie dbałości o obsługę klientów. Polski Program Jakość Obsługi monitoruje opinie konsumentów przez 365 dni w roku, dzięki czemu każdy nabywca może w każdej chwili decydować o przyznawanych wyróżnieniach w poszczególnych branżach i kategoriach, a także mieć wpływ na poprawę jakości obsługi w Polsce. Badanie prowadzone jest od 2008 roku.


Wyróżnienie zostało wręczone podczas uroczystej Gali Programu Jakości Obsługi, połączonej z obchodami Światowego Dnia Konsumenta, która odbyła się 15 marca 2016 roku w Warszawie.


Więcej informacji o Polskim Programie Jakości Obsługi znajduje się na stronie http://www.jakoscobslugi.pl/onas


dostarczył infoWire.pl